Daugelis žmonių, iki kol neprasidėjo pasaulinė pandemija, net nesusimąstė, kokie bus jos padariniai. Įmonės, teikiančios gydymo ir sveikatos priežiūros paslaugas susidūrė su sunkiai įveikiamais iššūkiais – po ilgo karantino vėl pradėti darbą, laikantis visų nustatytų saugumo reikalavimų. Tenka laikytis ne tik jų, bet ir pasirūpinti išankstine pacientų registracija, kuri padėti užtikrinti ir kontroliuoti klientų srautus.
Tačiau didelis iššūkis, su kuriuo susiduria odontologijos klinikos yra patogi registravimo sistema, kuri padėtų užtikrinti ne tik vizitų tikslumą nustatytais laiko intervalais, bet ir asmens duomenų apsaugą (dar vadinamą BDAR). Tad dauguma įstaigų, karantino metu, turėjo pakankamai laiko atsisakyti pacientų registracijų rankiniu būdu ir perėjo prie automatizuotos sistemos, kuri leidžia užregistravus pacientą, nusiųsti jam priminimą apie planuojamą vizitą, o odontologijos klinikai – geriau valdyti klientų srautą bei užtikrinti sklandų darbą be jokių prastovų. Taip nesusidaro laisvi langai, o jei atsiranda koks neužimtas laikas, tuomet juo pasinaudoti gali kiti potencialūs pacientai.
Toks registracijos būdas yra labai patogus, nes bet kuris odontologas savo kompiuteryje, išmaniajame telefone ar planšetėje gali realiu laiku stebėti savo užimtumą ir taip efektyviai valdyti savo darbo laiką, matant vizitus ir galimus pokyčius. Be to, naudojantis išmania registracijos programa, odontologai gali pranešti operatyviai klinikai apie galimus savo darbo grafiko pokyčius, vėlavimus ar vizito atšaukimus. Taip administratorius gali operatyviai reaguoti ir iškart informuoti jo kolegas ar pacientus, pasiūlant jiems patogų artimiausią vizito laiką.
Tokie elektroniniai sprendimai įmonei padeda ne tik geriau valdyti savo darbo procesus, bet ir apskaitą, surenkant informaciją apie darbo trukmę. Be to, tokie sprendimai padeda įgyvendinti ir tvarią politiką, atsisakant popierinių dokumentų