Jei bent šiek tiek girdėjote apie banerius, tikriausiai apsvarstėte, koks gali būti naudingas reklamjuostės kūrimo procesas. Tačiau reikia pastebėti, kad reklaminiai skydeliai kaip priemonė turi ne tik privalumų, bet ir trūkumų. Taigi, ką reikia žinoti apie reklamjuosčių privalumus ir trūkumus?
Trumpa banerių privalumų apžvalga
Bene svarbiausias banerių privalumas yra tas, kad banerius, kaip ir bet ką kitą, lengva pastebėti. Jei vietoj statinių banerių pasirinksite dinaminius banerius, banerių matomumas bus didesnis. Na, kaip žinote, žiūrimumas yra būtent ta kokybė, kurios reikia skelbimų įrankiui. Juo gali pasigirti reklamjuostės. Kalbant apie banerių privalumus reikėtų paminėti ne mažiau svarbų dalyką: klientai gali pasirinkti, kuriai auditorijai (platesnei ar siauresnei) rodyti reklamjuostę. Pavyzdžiui, jei kalbame apie siauresnę auditoriją, reikia paminėti, kad tokiu atveju baneris bus rodomas tik lankantis tam tikruose tinklalapio portaluose, o platesnę auditoriją sudaro pati įvairiausia portalo kompozicija, kurioje reklamjuostės galima įdėti. Na, atėjo laikas sužinoti daugiau ir taip pat labai svarbus banerių pranašumas. Pasirodo, šios reklamos priemonės efektyvumą galima išsiaiškinti. Reklaminės juostos klientai turi galimybę sužinoti kiek žmonių domisi reklamjuoste ir kiek kartų ji paspaudžiama. Tai ypač svarbus privalumas, kurio neaptinkama, pavyzdžiui, radijo ar televizijos reklamose – juk kiekvieną kartą parodžius reklamą neįmanoma žinoti, kiek žmonių ją matė ar girdėjo.
Kokius trūkumus turi baneriai?
Na, pats laikas pakalbėti apie banerių neigiamas puses. Vienas iš pagrindinių reklamjuosčių trūkumų gali būti itin mažas paspaudimų skaičius. Remiantis statistika, reklamjuostės paspaudimų rodiklis dažniausiai siekia vos kelis procentus. Kitas banerių trūkumas yra toks pat svarbus: šiais laikais atsiranda vis daugiau programų, galinčių blokuoti reklamjuostes. Tai reiškia, kad jus dominančiai tikslinei auditorijai priklausantys žmonės iš viso nematys reklamjuostėse pateikiamos informacijos.