Dėkinga Lietuvos geografinė padėtis jau seniai leido jai tapti tikrais vartais tarp rytų ir vakarų. Prekės keliauja į ir iš mūsų šalies visais įmanomais būdais: keliais, geležinkeliais, oru ir jūra, o pervežamų krovinių kiekiai auga kiekvienais metais. Sunku būtų surasti prekybinę įmonę, kuri neimportuotų arba neeksportuotų kokių nors prekių. O tam, kad tos prekės sėkmingai pasiektų adresatą, reikia profesionalių logistikos kompanijų paslaugų.
Tarptautiniai pervežimai jau seniai nebėra egzotika, nepriklausomai nuo to, kur ar iš kur juos tenka organizuoti. Populiariausios kryptys jau daugelį metų išlieka tos pačios – Europos Sąjungos šalys laimi šioje kategorijoje dėl paprastos priežasties – supaprastintas prekių judėjimas bendrijos ribose. Nereikia rūpintis mokesčiais, galvoti apie kitų šalių ypatumus ar reikalavimus, viskas yra taip pat, kaip ir Lietuvoje.
Populiariausias pervežimo būdas ES ribose išlieka kelių transportų, nes atstumas ir sienų nebuvimas leidžia ganėtinai greitai pasiekti net tolimiausias kryptis. Geležinkeliai taip pat nemažina apsukų šis gabenimo būdas yra svarbus tam tikroms pramonėms, kai reikia transportuoti labai didelius kiekius prekių, kurioms automobiliai arba nėra pritaikyti, arba jų reikėtų labai daug. Tarp tokių prekių yra birios (skalda, anglis, grūdai ar trąšos), skystos (suskystintos dujos, naftos produktai) prekės. Taip pat populiarėja tarptautiniai pervežimai geležinkeliu iš Azijos. Tai lemia noras greitinti prekių pateikimą, ir senas gabenimas jūra nebegali patenkinti rinkos tendencijų.
Tačiau jūra vis dar išlieka pagrindiniu gabenimo būdu į šalis, kurias negalime pasiekti keliais ar geležinkeliu, arba kada esminis dalykas pristatyme išlieka kaina. Visiškai priešinga situacija su prekių gabenamu oru, nes tai yra greičiausias ir žinoma brangiausias būdas. Aišku viena – kiekvienas renkasi priimtiniausią būdą, o profesionalios tarptautinių pervežimų įmonės daro viską, kad prekės siuntiniai kroviniai pasiektų adresatus kuo greičiau ir be problemų.