Home > Reklama ir rinkodara > Kaip išmokti pardavimo meno?

Kaip išmokti pardavimo meno?

Pardavimas iš esmės yra pasitikėjimo reikalas ir pardavimo menas. Tai vertės ir būtinybės perteikimo suinteresuotajai šaliai praktika, ko pasekoje seka pardavimu didinimas. Sunku tai padaryti efektyviai, jei kalbate neaiškiais žodžiais kvėpuojančiu tonu ir subtiliai mikčiodami. Kalbėkite su pasitikėjimu ir autoritetu kiekviename pardavimo proceso etape. Ar prieš kalbėdami su potencialiu klientu turite bendrauti  kaip su padėjėju? Aiškiai, glaustai ir atvirai perduokite jiems reikalingą informaciją. Įsitikinkite, kad jie žino, ką sakote, su tam tikru skubos jausmu. Ar jūsų skambutis perėjo į balso paštą? Nekalbėkite tokiu tonu, kuris iš esmės sako: „Labai atsiprašau, kad jums trukdau, bet aš tikrai norėčiau su jumis pasikalbėti, jei turėsite galimybę – bet nedarykite spaudimo, jei negalite. Aš tave suprantu“. Esu labai užsiėmęs, todėl jei nori, gali man perskambinti. Jei įnešite energijos į savo pardavimo procesą, neketinate sukurti autoriteto, reikalingo pasitikėjimui sukurti ir įsitvirtinti kaip vadovaujanti jėga, žinanti, apie ką jie kalba. Ir šis tonas negali sustoti, kai baigiate ieškoti. Tęskite tai per susitikimus ar pokalbius su pačiais potencialiais žmonėmis. Jie nori žinoti, kad esate tikri savo produktu ar paslauga – kalbėjimas su autoritetu yra geriausias būdas tai perteikti.

Plėtokite ir išreikškite savo kompetenciją.

 

Kad ir koks svarbus būtų jūsų autoritetingas tonas, jis nereikš daug, jei jis bus naudojamas tuščiavidurei informacijai perteikti. Apie tai užsiminiau anksčiau, bet dar kartą pabrėžiu – žinokite savo produktą ar paslaugą viduje ir išorėje. Gebėkite nuodugniai ir apgalvotai atsakyti į visus klausimus, kurie gali kilti jūsų potencialiems klientams. Jūsų gebėjimas tai padaryti yra vienas iš svarbiausių veiksnių kuriant pasitikėjimą ir ryšį su potencialiais klientais. Tačiau jūsų žinios turi apimti ne tik jūsų produktą. Supraskite savo konkurentų produktus ar paslaugas, jų stipriąsias ir silpnąsias puses, palyginti su jūsų, kainų struktūras ir reputaciją. Žinokite visa tai ir dar daugiau, kad galėtumėte geriau suformuluoti savo produktą kaip protingą ir protingą pasirinkimą, kuris labiau atitiks jūsų potencialaus kliento interesus nei bet kas kitas. Plėtokite žinias visoje savo pramonės srityje. Turėkite išsamų supratimą apie perspektyvas, kurioms parduodate, taip pat pagalvokite ant kiek išsamus jūsų pardavimų planas. Pajuskite, kaip jie stovi, palyginti su konkurentais. Paimkite visą šią informaciją, naudokite ją kalbėjimo temoms formuoti ir sugebėkite juos išdėstyti natūraliai ir nuosekliai. Daugiau informacijos rasite puslapyje http://manoprekes.lt/.

Parašykite komentarą

El. pašto adresas nebus skelbiamas. Būtini laukeliai pažymėti *