Home > Darbas > Faktoriai, lemiantys įmonės pardavimų kilimą

Faktoriai, lemiantys įmonės pardavimų kilimą

Pardavimų augimas – geriausias įrodymas, kad įmonė „eina“ tinkama linkme. Tik nedaugelis žmonių skiria laiko tiksliai nustatyti pardavimų padidėjimo priežastis. Tuomet dažniausiai pasirenkama strategija „Darykime tą patį, tik greičiau ir geriau“. Tik be tinkamos analizės neįmanoma nustatyti tikslių pardavimų padidėjimo priežasčių.

Ekonomikos suirutė, kurią sukelia tokie veiksniai kaip karas Ukrainoje ir išaugusi infliacija, prisideda prie augančių skolų ir įmonių bankrotų. Įsigyti naujus klientus dėl šios priežasties darosi vis sunkiau, todėl judrus dabartinio pardavimo modelio pakeitimų diegimas gali apsaugoti įmonę nuo krizės ir netgi prisidėti prie jos augimo. Naujiems sprendimams pristatyti būtina išsilavinusi pardavimų komanda. Pardavimo sėkmė ar nesėkmė tam tikru mastu priklauso nuo jų. Verta atidžiau pažvelgti į šią profesiją ir pabandyti nustatyti, kokias savybes turėtų turėti idealus prekybos atstovas,

B2B pardavimai mokymai

Pardavėjo darbas dažnai reikalauja atlikti per daug įvairių užduočių, kurios neturėtų gulėti ant vieno žmogaus pečių. Iš pardavimų skyriaus darbuotojų dažnai tikimasi, kad jie pasieks pardavimo tikslus ir patenkins visus klientų poreikius, t.y. nuolatinį aptarnavimą. Pasitaiko, kad įmonėse nėra struktūrizuoto pardavimo proceso, apibrėžtų vaidmenų ir užduočių pasiskirstymo tarp darbuotojų, taip pat nėra palaikymo marketingo skyriaus, teikiančio potencialius klientus. Be to, trūksta įrankių, kurie leistų pardavėjams vykdyti žvalgybos procesus, įrankių, kurie leis tvarkyti verslo kontaktus, padės užsirašyti visą reikiamą informaciją, automatizuoti komunikaciją, priminti apie įgyvendinimą. Jei taip pat yra paslauga ar produktas, kurį sunku parduoti, struktūrinio plano ir premijų nebuvimas sukelia pardavėjų nusivylimą ir perdegimą, taip pat dažną rotaciją.

Pradedantys dirbti jaunuoliai tikisi modernių sprendimų, o ką jie randa įsidarbinę? Tai priklauso nuo įmonės ir konkrečių pardavėjo užduočių. Laimei, vis daugiau įmonių suvokia būtinybę organizuoti pardavimo procesą ir žino, kad šiuolaikinio pardavėjo užduotys yra ne tik šaltieji skambučiai ir lentelių pildymas Excel programoje.

Parašykite komentarą

El. pašto adresas nebus skelbiamas. Būtini laukeliai pažymėti *